søndag 3. oktober 2010

Hverdagsluksus:)

Hei kjære deg:)

Denne helgen har det vært et vannvittig regn og blåse vær. Skikkelig inne vær:) Sikkert mange som har valgt å være hjemme under teppe denne helgen vil jeg tro:)
Og jeg er intet unntak:)

Da vi pusset opp badet i vinter hadde jeg et sterkt ønske om badekar. Både for oss to, men også veldig greit og koselig når vi får barn:)
Vi har vel bare prøvd det en gang, men nå er jo høsten i gang og det er skikkelig deilig å kunne slenge seg oppi:)

Så i kveld har jeg kooooost meg med musikk og maaasssseeee såpe i karet:)








                                          Ønsker deg om er innom en koslig søndags kveld:)


                                                                      Klem Christine



                                                                                   
                                                                                   

4 kommentarer:

  1. Åhh som jeg savner badekar, jeg er sååå misunnelig Christine :) Det SKAL jeg også ha på mitt neste bad :)
    Kleeem

    SvarSlett
  2. Hei hei m igjen :)
    Koselig du vil følge med meg også da :)
    Gøy å finne noen sørlandsbloggere :)

    Å det ser bare utrolig deilig ut å slenge seg oppi ett badekar.. Selv har vi bare dusj, for vi bor i leilighet, men er jo på husjakt med badekar, hihi :))

    Ha en nydelig dag .
    Klem Tina

    SvarSlett
  3. Jeg er kjempe misunneliii:) Har levd lengeeee uten badekar! Gleder meg sååå til vi får det. En lykkelig dag.. hehe:)
    klemklem

    SvarSlett
  4. Dere er så heldige som har badekar! Også så fint det er blitt på badet. Vil gjerne se flere bilder :)
    Gleder meg til den dagen vi får badekar, da skal det nytes.
    Kos deg videre i regnet!
    Klem Aina

    SvarSlett

Bloggarkiv