mandag 22. november 2010

Soveplassen klar:)

Hei du som er innom meg:)

I går fikk vi kurven som vår lille engel skal tilbringe sine første måneder i når hun skal sove:)
Har alltid drømt om å ha en slik kurv, og det som er så flott med denne er blant annet at den har jul på stativet den står på, og kan derfor trilles ut i stua om dagen, slik at jeg kan ha henne hos meg hele tiden;)

Kurven har også gått i arv i min samboers familie,  og han har selv sovet i den da han var liten:) Kjempe morro:)

 I dag har jeg vasket og strøket dynetrekk og kappen som henger over stativet, så nå er alt klart til jenta vår kommer:)










Ønsker deg en flott uke!
Til helgen er det julepynting og pepperkakehus baking:) gleeeeder meg!:)



Klem Christine!





                                                                                   

2 kommentarer:

  1. Den var jo bare døds nydeli!:) Da kan du ha med deg jenta di overalt ja, hihi..

    Sees til torsdag ja:)
    klem klem

    SvarSlett
  2. Hei!
    Så utrolig koselig med en sånn kurv.
    Hvertfall når den går i arv! :)
    Nå er det ikke lenge igjen til prinsessa kommer heller.
    Pepperkakehus laging ja. Kanskje jeg også burde prøve meg på det i år.
    Klem Aina

    SvarSlett

Bloggarkiv