mandag 14. februar 2011

Flis vask...

Hei og hopp:)

En ny uke er i gang og i dag var det badet som sto for tur.
Somregel har jeg brukt jif skurekrem, og lagt på alle fire og skura som en gal på dusj kabinettet.
Men sist jeg vaska kom min kjære med et tips;) KLORIN!! Og jeg skal love deg at det ble en annen dans;)

Nå blander jeg ut klorin og vann i ei spray flaske og sprayer dusjen. lar det stå å virke en stund og skyller av.  Det må nevnes at jeg i dag brukte en hel spray flaske og hosta meg ut fra badet og lukket døra med vinduet på vitt gap. Neste gang holder det me et par sray tror jeg;)
Svir fremdeles i øyene;)

Som jeg har nevnt tidligere så pusset vi opp badet for et år siden, og det er såååå deilig å vaske et nytt bad fremfor det gamle vi hadde i et par år;)
Men da vi skulle velge fliser valgte jeg blanke sorte, tror det er de verste flisene med tanke på støv og bøss. Men pytt pytt disse skulle jeg ha!

Det jeg ikke tenkte på derimot var at de blir veldig fort fettete og mister sin "glans" hehe. Spesiellt når jeg labber rundt på de etter at jeg har smørt bena om kvelden.

Så i dag har jeg vasket over tre ganger. Først må jeg støvsuge, så vaske en gang, og to ganger over til slutt med jif:)
Er det rart de nå skinner?;)( enn så lenge)!
Men skal vel ikke klage, er ikke det største badet;)

Gulvet vårt er en ting, vasken er MØE mer jobb. Skulle så klart ha sort, blank og skinnende her å, så den må vaskes hver eneste dag.
Godt man ikke vet. hihi...





                                                                                      

Disse håndklærne er sydd av kjempe flinke, Trude Eriksmoen. Blir nok ikke lenge før jeg bestiller noe mer fra henne altså. Masse fint:)

Ja da får jeg fortsette å vippe Emily Elina mens hun koser seg å hører på Barnekor synge joik:)
I kveld får jeg besøk av gode venninner:)

Ha en riktig fin mandag!

                                                                              


                                                                         Klem Christine!

1 kommentar:

  1. Flink du er!:) Virkelig shiny fliser! Nydelig:)
    Ha en finfin kveld!

    SvarSlett

Bloggarkiv