søndag 8. mai 2011

En prinsesse verdig...

Hei og hopp:)

Da var det søndag og her på nedenes stråler sola:)
Og jeg sitter inne;)
Har vasket huset og har nå en pust i bakken;) Og jammen har jeg ikke tenkt ut et nytt prosjekt jeg har lyst å begynne på.
Fare for at min samboer tror det har rablet helt for meg nå, men sånn er nå det;)

For en tid tilbake pusset vi opp Emily Elina sitt barnerom. Jeg ville bare ha en helt enkel tapet som vi kunne male på, så enkel ble det. Den var så glatt og enkel at det faktisk ikke ble så pent, men med møbler og sommerfugl sjablonger som jeg har malt så ble det bra allikevel.
Vel..... Jeg har nå lyst å male over igjen. He he...
Jeg har lyst på mørk lilla på veggene, og med de hvite møblene og det mørke gulvet så tror jeg det ville blitt knæll:)
Mulig jeg kan få overtalt Tor Erik til dette, men det neste trinnet er det vel verre med.
Fant nemli noen KJEMPE fine lysekroner som hadde passet helt perfekt inn på rommet til prinsessa vår.
Tror Nemlig at Tor Eriken min har angst for å henge opp lamper, men du får det jo alltid til til slutt kjære;)

Her er lampene jeg har kikket litt på....









Litt dårlige bilder, men fine er de altså!


Hva syntes du om lilla rom og en shiny lysekrone?


Mvh. Christine!








                                                                               

4 kommentarer:

  1. ÅÅ nydelige lysekroner!! Elsker de:-)klem Stinemor...

    SvarSlett
  2. Go for it!!:) Sier jeg bare.. hehe. Og sånn lampe MÅ Emily ha!:)

    SvarSlett
  3. Ja, nydelige lysekroner..:-)

    Synes absolutt dette er noe til prinsesse rommet:-)

    SvarSlett
  4. Hvor er lys kronene fra ? Veldig fine :)

    SvarSlett

Bloggarkiv