onsdag 8. juni 2011

Bryllupskaka i boks!

Hei og hå!

I dag er det regn og grått her på nedenes. Jeg er jo kanskje blant de få, men jeg elsker dette været. Er så koslig:)
Og jeg trenger ikke ha dårlig samvittighet for at jeg er inne;)

I dag har jeg ringt rundt etter bryllupskaka vår. Vil nemlig ha en kake hvor delene står oppå hverandre, uten stativ! Og det er ikke bare bare. MEN, jeg fikk ordnet det jeg;) Så nå er det i boks:) Har ikke bestilt den enda, siden min kjære også skal ha noe å si. I tillegg så er det jo en gooo stund til vi skal vies;)

Men greit å vite at min drømmekake faktisk kan lages;)

Den vil bli forhåpentligvis bli noe alla disse......



                                                                                                                                                           



Med hvit marsipan, rødt bånd og røde roser!






Ha en fin uke!



Klem Christine!
                                                                       

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv