tirsdag 9. august 2011

Motemesse i København 2011

Hei og hopp:)

Da var jeg tilbake fra en helt fantastisk helg i København. Som butikksjef er jeg så heldig å få være med på innkjøp og motemesse, og i år gikk turen til Danmark.
Dette var en tur kombinert med innkjøp, visning av vår og ekspress kolleksjon og feiring av B.young 20 års jubileum!

På fredag var det innkjøp av Sorbet, og jaggu har vi mye å glede oss til.. Handlet nok litt over budsjettet, men med så gode varer er det vanskelig å la være!
På kvelden var det middag og konsert i tivoliet inne i byen, med mye godt i glasset og kjempe stemning:)

Lørdagen var vi inne i byen og kikket, her ligger jo rene merke forretninger på rekke og rad. Fant ikke Chanel, men med min lommebok så hadde jeg nok ikke kunnet handlet allikevel;)

Vi fikk også se kolleksjonen til B.young og ichi. Utrolig flott! Til våren blir det FARGER, og dette skal mikses! Mye rosa og orange sammen. Kjempe stilig. Bare å glede seg!Ekspress kolleksjonen var full av flotte kjoler, og det er jeg gla for. ALLTID manko på det!

                                                                            
Lørdagskvelden var vi nesten 500 stk samlet på Hotellet(Crown plaza hotel), med nydelig middag, live band og dj. For å feire B.young 20 år!
FOR EN KVELD!
Her ble det danset ut i de sene timer;) en aldri så liten bytur ble det også. I Danmark er det jo åpent til kl seks mange steder, noe som er veldig greit for oss med lakenskrekk;)



B.young ekspress!





Til tross for en fantastisk helg, var det deilig å komme hjem til Emilyen min og Min kjære.
Nå er det bare to måneder igjen til jeg skal tilbake på jobb, så nå får bare nyte den siste tiden jeg har hjemme med min lille prinsesse. Så er jeg klar som et egg når jobben venter i Oktober;)



Ha en fin uke!


Klem Christine!
                                                                                

                                                                                 
                                                                                

1 kommentar:

  1. Kanskje jeg må smug-handle litt kjoler hos deg da:):) Kjoler blir det aldri nok av nei.. :)

    SvarSlett

Bloggarkiv