onsdag 14. september 2011

Puteprosjekt Ferdig!

Hei til deg, og riktig god Onsdag!

I dag skinner sola her på Nedenes, men allikevel litt kaldt syns jeg. Høsten er virkelig kommet for å bli.
I dag har jeg vært innom jobb og ordnet litt papir arbeid, mye som skal gjøres og ikke minst læres igjen.
Merker det er lenge siden jeg har jobbet.
Men jeg er full av energi og pågangsmot så dette blir bra!

I helgen fikk jeg litt tid for meg selv, og den benyttet jeg virkelig. Jeg fikk beiset og lakket benken jeg har snakket om tidligere, og i tillegg fikk jeg prøvd meg på nytt på sy maskinen.
Av en eller annen grunn så får jeg ikke inn hvordan man skal tre den forbaska maksinen, så det må mannen hjelpe meg med;) hehe kanskje ikke slik det pleier å være, men så kan jo min mann alt også da;) hehe...

Jeg er litt sånn at jeg bare prøver og så får det går som det går. Og er litt dårlig til å planlegge og gjøre nøye forarbeid. Noe jeg føler smitter litt av her;) hehe Er så utålmodig av meg.....
Det skal også nevnes at dette er andre gangen jeg syr på sy maskinen alene...

MEN jeg ble fornøyd:)









(Bildene er tatt me det gamle kameraet, så ikke beste kvalitet)


Håper du får en fortsatt riktig god uke!



Klem Christine!
                                                                            

4 kommentarer:

  1. Så flink du er! Ble kjempefint. ;))

    SvarSlett
  2. Herregud så flink du er, Christine... Syns nå du er ganske "handywoman" du og jeg ^^

    Gleder meg til lørdag!

    SvarSlett
  3. Så fine de ble! utrolig kult med den med blonder:) Flink på symaskinen du! ;)

    Sees ikveld! Klemmer i fleng!

    SvarSlett
  4. Forresten: er det den benken du snakket om? Når fikk du den inn.. ? Og hvor står den.. ? Hmm.. kanskje på tide å besøke deg, hehe:)

    SvarSlett

Bloggarkiv