onsdag 29. september 2010

Den nye gangen vår:)

Da var vi ENDELIG ferdige med gangen:) Mangler bare et par små ting som sko hylle, knagg og skyvedørsgarderobe i den ytterste delen av gangen:)

Vi valgte å legge mørke grå fliser og ikke helt hvit fug denne gangen. Av praktiske årsaker:) På badet har vi som nevnt helt hvit fug, og DET er noe skit å få rent;)

Når det gjaldt fargen vi skulle ha på veggene var vi litt uenige i starten. Tror min kjære syntes det blir litt for mye kalde farger i huset, men vi fant ut av det til slutt, og jeg fikk mine hvite vegger;) Og han syntes det ble KJEMPE fint:)


                                                                                     


Nå er knottene på her også:)




JIPPI! Da var lampene mine oppe:) Bildet er tatt under og opp:)





                              Og så har vi to av disse fantastiske lampene i den innerste delen av gangen:)




Møe jobb, men ikke noe problem for min flinke Mann:)

Nå er det ikke noen oppussings prosjenter på en gooo stund. Bare litt små ting her og der. Jeg holder på med et lite prosjekt på det som skal bli barne rommet:)
Nå er det bare litt over to måneder til hun kommer, og vi GLEDER oss:)


Ha en fin fin Onsdags kveld:)

Klem Christine
                                                                                   


                                                                                                                                                                                 
                             
                                                                                    

4 kommentarer:

  1. Så nydelig gangen ble, gleder meg til å se live på Fræddan :)
    Din mann og ikke minst du er kjempe flinke :)

    Ha en deilig kveld snuppa.
    Klem å begge kinn <3

    SvarSlett
  2. Det ble så fint! Dere får det så koselig.
    Til og med finere live. Gled deg Thone!
    Vi blogges!
    Klem Aina (drømmehagen.com)

    SvarSlett
  3. Knall fint:) Gleder også til å se dette live, hehe..
    Dere er ganske så driftige!:)
    Sees til fredda!! :)
    klem klem

    SvarSlett
  4. Hei hei :)
    Kom over bloggen din via Camilla over her :)
    Og så fin blogg du har også da, og gangen dere er jo bare kjempe flott :) Så flinke:)

    Slang meg på som følger, så stikker nok innom igjen:)
    Ha en nydelig uke.
    Klem Tina

    SvarSlett

Bloggarkiv