onsdag 24. november 2010

Lamper på hjernen!:)

Hei hei:)

De av dere som kjenner meg godt vet at jeg har en stor kjærlighet for lamper.
Og så fort jeg får sjans så handler jeg mer en gjerne en ny, hvilket min kjære er litt overgitt over:)
Er nok noen som syntes det kan bli litt mye , men ikke jeg!:)

Og her om dagen handlet jeg meg to nye;) disse skal sies å være veldig enkle, men jeg måtte bare ha en i hvert vindu:) selv om Tor Erik ga meg det "overgitte" blikket så ble han veldig fornøyd da kvelden kom og han fikk se hvor koslig det ble;)    





                                                                                 

Da jeg handlet lampene tok jeg også med meg denne blomsten hjem. Har sett mange som har den hjemme, og skal bli spennende å se hvor lenge den varer hos meg;)




I det siste har jeg tenkt mye på å bytte ut den ene "lys krona" vi har over det ene stue bordet. Den er litt "liten" og skjev er den også. Kan ikke ha så voldsomt mye større, men littegran:)

Har funnet to stk som frister veldig, men vet ikke om det bare blir med et overgitt blikk hvis jeg kjøper en av disse;)

 Syntes denne er kjempe fin, og ikke altfor stor:)


Og så er det denne siste her som jeg falt for med en gang;) to forskjellige typer, begge veldig fine syntes jeg:)

Har du noen meninger så er jeg veldig glad for innspill?:)

Ha en fortsatt fin uke:)

                            

                                                                       Klem Christine!


                            
              








                                                                                    
                                                                                 

3 kommentarer:

  1. Lamper er stas!:) Den første av de to er jo sånn type jeg liker da:) -men når det er sagt synes jeg den var ganske kul den siste også. Gjorde mye ut av seg iallefall.

    Lykke til med blomsten:) Ser ut som en hortensia?! De lever ikke veeeldig lenge her i hus ihvertfall, hehe.. Et par uker kanskje.

    Vi sees i morrakveld:) klem klem

    SvarSlett
  2. Hei Snuppa!
    Fine begge to! Men jeg tror jeg synes den siste lampa var finest... Den første vil nok stå bedre i stil med den andre lampa du har hengende kanksje?
    Det er så koselig med litt smålys om vinteren, veldig koselige lamper du hadde fått i vinduene. Kan tenke meg Tor Erik ble fornøyd likevel ja. Du begynner jo å fa ganske god peiling på lamper nå. :)
    Klem Aina

    SvarSlett
  3. Lamper er gøy, har altfor mange selv, men da setter jeg bare bort noen som jeg tar fram igjen siden, så jeg får litt "ny" feeling over de :)

    Jeg klarte å holde min hortensia i godt over en måned. Trikset er å ikke drukne de, men la de være tørre en dag eller to og så gi de litt vann igjen. Så er det bare å klippe av etterhvert som blomstene blir brune. Det gjorde hvertfall jeg og har hatt MYE glede av den :)

    Mange klemmer <3

    SvarSlett

Bloggarkiv