onsdag 26. januar 2011

Orden i garderoben!

Ja da var jeg (nesten) ferdig med vår garderobe makeover:) Viste de nye kleskapene i forrige innlegg, og nå er de ferdig fyllt opp:)
Visste ikke jeg hadde såå mye tøy, til tross for at min kjære har minnet meg på det i en god stund nå;)

I og med at jeg jobber i klesbutikk så er det fort gjort å dra med seg tøy hjem, og flau er jeg for å si det, men mye av det er ikke en gang brukt. Off a me, ikke rart min bedre halvdel er litt overgitt i blant;)

Hos meg består skapet av 80% kjoler, så det er kanskje ikke så merkelig at noen av venninnene mine lurer litt når jeg sier jeg må ha en ny kjole for enhver anledning. MEN jeg har bestemt meg for å ta meg sammen, og bruke de jeg har en stund fremover. Skal i hvertfal prøve;) hehe!




Denne skuffen er helt genial! Tar ingen plass, og passer perfekt til smykker, og annet krims krams:)


                                                                               
 I det andre skapet mitt fikk jeg plass til det lille smykkeskrinet/ sjeselongen jeg kjøpte for en tid tilbake. Den er så stilig syntes jeg;) Og perfekt til det litt mindre dill dallet mitt:)


Nederst i skapet har jeg også fått meg en kurv skuff til veskene mine.
Kjempe greit!

Er det rart klesvasken går som en lek om dagen?!

Ha en riktig fin onsdag du som er innom:)


Klem Christine!
                                                                                 

3 kommentarer:

  1. Nice! :) i like, hehe..
    deilig med slik orden ja! Den lille skuffen så ganske grei ut ja. Ønsker meg veldig sånne skuffer når vi flytter opp!

    SvarSlett
  2. Dette var jo en fryd for øyet :) IKEA har jo bare fantastiske oppbevaringsløsninger. Kanskje jeg skal få ut noen bilder av mitt IKEA skap også :)

    Vel, snuppa.. Ha en deilig kveld videre.

    Klemmer

    SvarSlett
  3. Jeg må si at jeg er veldig misunnelig, hehe.
    Skulle virkelig hatt et slikt system her, men alt for lite hus :(
    Må bygge på tror jeg :P

    SvarSlett

Bloggarkiv