søndag 29. mai 2011

Herlige Mai dager......

Hei til deg!

Nå er jammen Mai ved veis ende, og her ønskes sommeren velkommen!
En herlig måned har det vært...

Denne måneden har det spiret og grodd i hagen, og jeg kan vel påstå at min kjære har tilbrakt en DEL tid utendørs;) Og det gir resultater:) Jeg må være verdens heldigste som har en mann med så grønne fingre.
Hvis ikke hadde det nok bare blitt grønn hekk, og minimalt med blomster;)
Jeg er jo ikke så glad i å ligge me fua i været og luke bedd!

Gleder meg til det blir varmere i været og de virkelig flotte blomstene kan plantes ut, og spirer frem:)

Inntil da får vi nøye oss med det vi har:)









                                                                              

                                                  Her dyrkes det mais! mmmmmmm

Dette var tidligere min egen lille jordbæråker, men jeg var som sagt ikke så flink til å luke og til å høste inn bærene så denne ble lagt ned;)




Drivhuset! Ikke spørr meg hva dette er, men "Gartneren " min har kontroll;)
System på ALT, det har han virkelig:)




Er ikke så veldig begeistret for det drivhuset midt i hagen, men ute er det en anna som er sjefen;)





17 Mai!


I Mai har vi jo også nasjonaldagen, og den feiret vi så absolutt:)
Det var by tur først, så koset vi oss med mat og kake hos mine foreldre:)











Gull jenta sin første 17 Mai, og hun fikk smake sin første jordbær is:) Bare bittelittegrann fra mamma sin finger, men mmm det var namnam:)

Bunaden var også på plass på både meg og Emily:) Gleder meg til hun kan ha Åmli bunad lik som meg;) Ikke sant Mommo?;) hihi


vel.. Så var Mai snart over...


Ha en strålende uke:)


Klem Christine!
                                                                             

1 kommentar:

  1. Så fine dere var med bunad begge to!! :)
    Sees i morra.
    Klem Aina:)

    SvarSlett

Bloggarkiv