søndag 2. oktober 2011

Da var det gjort!

Hei, og riktig god søndagskveld!

Da var min siste permisjonsdag snart ved veis ende, og jeg er klar som et egg for å komme tilbake til jobben min! Må vel innrømme at det blir rart og litt trist å ikke være sammen med lille Emily hele dagen, men tror det er det beste for oss begge. Så får vi heller nyte timene sammen etter jobb.

I går var jeg og mine tre beste venninner avgårde for å prøve brudekjoler.
Jeg har egentlig vært litt i tvil på hvordan kjole jeg har villet ha, og har ikke funnet noen i brudesalongene som jeg har falt for. Så da jeg i går tittet i brudekatalogen til ......... så fant jeg den!
Flotteste kjolen jeg har sett, og i tillegg har jeg per dags dato ikke sett noen med den samme!:)


                                                                             
I og med at den bestilles, så tar det tre måneder før jeg får prøvd den, noe som er litt skummelt. I tillegg blir den to til tre str mindre enn det jeg er i dag, så her er det bare å jobba på! hehe..
Men jeg har troen på at resultatet blir bra! Det hadde mine forlovere og gode venninne også:)
Godt å ha med noen som kan være litt kritiske og som ikke er redd for å spørre og grave:)

Nå er vel dere som er innom dritt lei bryllupsmaset mitt så nå skal jeg prøve å legge det på hylla en stund:) hehe...

Så ønsker jeg deg en riktig god søndagskveld videre!
Og en gooo uke!

                                                                          

                                                                     Klem Christine!

3 kommentarer:

  1. Du kommer til å bli fantastisk vakker!!:) Faboules kjole!!:)

    Og den kommer til å sitte som et skudd!

    Lykke til på jobben i morra! Kanskje jeg kommer innom deg:)

    SvarSlett
  2. ...og jeg er døds nysgjerrig :)

    gooo' klem :)

    SvarSlett
  3. Hei du.. :)
    Han snekrer den i tre, så gipser den,..så legges fliser.Så man kan i teorien rive hele greia en gang hvis man vil det.

    Ser frem til i morra:):)

    SvarSlett

Bloggarkiv