søndag 3. april 2011

Bokhylle "nesten ferdig"...

Hei og god søndagskveld:)

For en stund tilbake var jeg så heldig å få en etterlengtet bokhylle av min svigermor:)
Har fundert lenge på hva vi kan ha på veggen i stua mellom sofaen og lene stolene, og fant ut at en bok hylle var midt i blinken:)
Den var i vanlig lys furu, så jeg beiset den i sort og skal få lakket den i påska.
Ble veldig fornøyd med den altså:)

Bilde av den er ikke så bra, men må jo vise forde;)



I går var jeg, Mamma og Emily en tur i  Kristiansand. Er jo så deilig å kjøre bort dit nå med den nye motorveien ! Ende bedre er det så lenge man husker å ta av på nettopp denne nye veien. Det klarte jo ikke jeg. Så det ble sightsing på meg og mamma bak en slapp scooter på vei hjem;) MEN nok om det....

 Jeg skulle blant annet til Kristiansand for å handle meg et nytt teppe, og noen nye knotter til tv benken. Da jeg kom inn i butikken fikk jeg da øye på denne knall fine lysestaken. DEN kunne jeg ikke la være å ta med meg hjem. Vurderer å kjøpe en til så jeg kan ha de å pynte med i bryllupet. Men spørs vel om mannen i huset er enig i det;) Den er jo litt stor og ruvende så to stk blir kanskje litt i meste laget her i glimmerveien;)






Nå er det snart natta her i huset:) Gull ungen har sovnet til normal tid i kveld,og det var deilig siden hun ville være ekstra lenge oppe i går;)
Så nå får vel vi også hoppe i loppekassa snart;)


Klem Christine!
                                                                                  

2 kommentarer:

  1. Så fin lysestake:) Kjempe stilig!
    2 er selvsagt ikke for voldsomt, hehe..
    Bokhylla var fin, og veldig så fint stæsja:):)

    SvarSlett
  2. Hylla blir jo kjempe fin da:)
    Og lysestaken var jo lekker;)

    Har en award til deg inne hos meg:)

    Klem Tina

    SvarSlett

Bloggarkiv