tirsdag 5. april 2011

Nye knotter...

Hei tjolahopp:)

Nå har jeg endelig fått byttet ut alle knottene på møblene i stua. Det er en ting jeg har villet gjort lenge, men har liksom ikke funnet de riktige knottene;)
Tenkte litt på de vi har på møblene i gangen, men litt kjedelig med like i hele huset. Så da ble det disse...






Shiny;)


Mitt neste prosjekt er nå en benk jeg snart skal få av mamma og pappa. Denne skal males og lakkes i samme farge som resten av møblene i stua. Den skal også brukes til å ha mine snart ferdig sydde puter på og til å ha Emily sine leker oppi;)


Ha en riktig fin uke du som er innom:)


Klem Christine!
                                                                                   

2 kommentarer:

  1. Fine knotter:) Er det en sånn slags slagbenk du skal få? Det er jo kjempe fint. Har lyst på noe sånt selv en gang..
    Takk for kos bytur idag!:)

    SvarSlett

Bloggarkiv