søndag 26. september 2010

Søndags kveld:)

Ja da var det jammen søndags kveld igjen. Utrolig hvor fort uken og ikke minst helgen går.
Denne helgen har vi bare vært hjemme og koset oss med god mat og hverandre:)

På fredag fikk jeg noe av mamman min som har stått på ønskelista mi leeeeenge, nemlig kaffe sett med kanne, sukker og fløte skål ;) ble sååå glaaa:) Så i går satt jeg i nesten to timer og pusset;) Skjønner hva folk mener når de sier at sølvpuss er no skit;) Ble bra til slutt da:)

Nå er det klart for Robinson her, og lysene er tent i lykter og staker:)







Riktig god høst søndag til deg som har tatt deg en tur innom meg:)


Klem Christine
                                                                                  

2 kommentarer:

  1. Dere koser dere vel :) Du har det så skjønnt hjemme Christine. Håper jeg får komme på besøk en dag snart. Dere har jo alltid gjort noe nytt mellom hver gang :)
    God mandag :) KLEM <3

    SvarSlett
  2. Så gøy å få sølv av mammaen din da! Bare å pusse i vei:)
    Høres ut som dere har hatt en fin helg:)
    Gleder meg til fredda:) Da er det klubb!!
    Klem klem

    SvarSlett

Bloggarkiv