fredag 24. september 2010

Sweet Dreams:)

For et halvt år siden valgte jeg å forandre soverommet vårt. Da hadde det vært eggehvitt en god stund og det var på tide med en forandring. Valgte en beige farge som er varm, og med hvitt, offwhite tilbehør.

I ettertid måtte jeg så klart ha en dæsj sort her også(holdt ikke bare med lampene og vekkerklokka), så derfor byttet jeg håndtak på nattbordene og forandret litt med puter og teppe:)

Veldig greit å kunne forandre med slike små detaljer:)



De hvite putene med bokstavene våre på var et prøveprosjekt, men ble ikke så galt syntes jeg.
Min samboer har to navn, så egentlig skal det nok være en E også på puten hans.





        Nattbordene våre var først i lyst tre. Så malte jeg de hvite og senere byttet jeg ut messing knottene som opprinnelig hørte til. Jeg tok knottene fra den kommoden som jeg la ut bilder fra her om dagen og malte de sorte:)




I dag skal jeg fortsette med siste fin puss på det jeg kan gjøre i gangen. Skal bli deilig å bli ferdig:)
Ha en fin fin fredag dere som er innom meg:)


Klem Christine
                                                                                      
                                                                              

3 kommentarer:

  1. Søte puter med bokstavene på:) Har du malt slik som de andre?
    Må snart komme på besøk til deg nå.. må jo se gangen:)! Det er jo snart klubb også!;)

    SvarSlett
  2. takk for det:) har ikke brukt sjablong denne gangen. bare fri hånd, så derfor ikke helt 100 prosent. Men malt ja:)
    Jaa det må du, gleder meg til klubb:) gangen er snaart ferdig nå:) bare lister og småting som tar så tid;)

    SvarSlett
  3. Så fint snuppa :) Kjempe nydelig som alltid :)

    SvarSlett

Bloggarkiv