søndag 24. oktober 2010

Det er lov å drømme seg bort av og til:)

heihei:)

Denne uken har jeg og min kjære vært syke, og jeg er fremdeles ikke helt i form:(
Og det betyr mye avslapping og mye tid med pc en i fanget.
I dag har jeg tillatt meg selv og drømme meg bort i bryllupsland:)
Min Tor Erik har fremdeles ikke fridd(etter 8 år;), men jeg har så absolutt ikke mistet håpet fordi om;)

Og på vår store dag skal fargen være rød;) Kjærlighetens farge:)









                                                 


                                                                   



Utrolig flott med gull broderiene på denne siste kjolen her!





vel, da får jeg komme med ned på jorda igjen og tilbake til virkeligheten:)
Riktig god søndagskveld til deg!:)

Klem Christine
                                                                             

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv