onsdag 27. oktober 2010

Litt shopping er bra:)

Hei!!

Ja da var det onsdag, og uken er godt i gang:) føler ukene bare flyr avgårde, og nå er det bare en måned til vi her i Glimmerveien begynner julepyntinga:) Noen mener det kanskje er i tidligste laget, men hos oss har det alltid vært sånn:) Og når det gjelder julepynting så utelater vi ikke NOE! " Jo mere desto bedre":) her er det nisser og lys i alle retninger:)

Men selv om julepyntinga er rett rundt hjørnet så stopper ikke det meg i å handle litt nytt:)
Så i forrige uke fikk jeg med meg hjem en ny lampe og to karaffler. Har lett leeenge etter slike karaffler, så veldig fornøyd:)










For en stund tilbake var jeg på handle tur med to venninner. Da kom jeg over denne tiaraen;) hehe, var litt forskjellige reaksjoner fra de to da jeg kjøpte den. Tror kanskje hun ene syntes den så litt "billig" ut;) Hva syntes du?

Syntes den var sååå fin jeg, og når jeg gifter meg en gang skal jeg ha en sånn, så jeg tenke hvorfor ikke:)






                             Ønsker dere som er innom en riktig fin Onsdag, og en flott uke:)
                                                  
                                                                             Klem Christine!




                                                                                

2 kommentarer:

  1. Haha, var det meg?! Uff, håper ikke det..
    Fine karaffler du har funnet deg! Elsker sånne jeg også:) Mangler bare litt god brun brandy oppi;)
    Har ikke sett at du har oppdatert på søndagen, mange fine bilder!! Elsker de kakene der!:)

    Vi sees etterpå frøken:)

    SvarSlett
  2. Hei.

    Kjempe koselig og følge bloggen, mange super fine bilder.
    Tiaraen var fin, venter egentlig på en forlovelse snart.. hehe...
    Klemmer

    SvarSlett

Bloggarkiv