tirsdag 2. november 2010

Minner for livet!

Hei kjære deg som titter innom:)

Nå som høsten er i gang så er det jo perfekt og tilbringe tid under pledd og mimre tilbake litt og kose seg med bilder og fotoalbum:)
Planen er å ha en hylle med disse små søte albumene i den nye bok hylla som jeg håper på å få på plass i den nærmeste fremtid;) 

Foreløpig har jeg gjort ferdig to album, Egypt tur og Kroatia tur:) Neste jeg skal i gang med blir Hellas turen vi hadde nå i mai:) En fantastisk tur med foreldrene våre og søsken:)
Gleder meg allerede til turen vi skal på til sommeren:)






For en god stund tilbake så spurte jeg om noen av dere visste om noen blomster som var greie å ha med å gjøre, og som helst ikke hadde så altfor mye farge. Og jeg fant jeg fant:) Ville bare slenge med et bilde av den jeg fant som jeg nå faktisk har klart å holde i livet i over en måned;) Stolt!:)

Har to av de på kjøkken benken og begge to er like fine:)





Ønsker dere en fortsatt flott uke:)



Klem Christine!
                                                                                 

1 kommentar:

  1. Koselig med album!:) Bildene fra Egypt skal jeg like å se igjen, hehe.. Jeg har jo ikke mine lengre:( Bare ett par stk som jeg har i albumet, nesten ingen..
    Jeg prøver å oppdatere albumene oftere, men det er litt tidskrevende, hehe:) Siste jeg holdt på med var jo fra nyttårsaften, -ifjor:) Hehe..

    Gleder meg til fredag! Da er det klubb:)
    Grattis med å holde liv i planta såå lenge:) imponert!
    Klem klem

    SvarSlett

Bloggarkiv