torsdag 24. mars 2011

En tidlig morgen....

God Morgen til deg!

Her var det ei lita jente som våknet altofor tidlig i dag. Vi var på helsestasjonen i går, hvor vår Emily fikk vaksine. En sprøyte i hvert lår. Jeg måtte holde henne og det var IKKE en god opplevelse for noen av oss. Stakkars lille..
Hun har ikke vært helt i form i natt så var nok derfor hun våknet så tidlig. Så nå sitter vi i hver vår stol og slapper av og koser oss.

Jeg handlet meg to nye bryllupsmagasiner i går:) juhuuu:) Så nå skal jeg pløye gjennom og få litt inspirasjon.

Jeg handlet meg disse rosa rosene på lørdag i anledning barnedåp. Syntes de var så store og fine.
Fint med rosa roser, kanskje jeg skulle hatt rosa tema i stede for rødt i bryllupet;)










Jeg har planer om å gjøre alt fra pynt, til invitasjoner selv så her er det bare å sette seg i sving. Godt jeg har litt tid på meg:)

Ønsker deg en kjempe fin Torsdag:)
Snart er det hælj!

Klem Christine!
                                                                                     

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv