torsdag 17. mars 2011

                                           


Jeg fikk denne awarden av min gode venninne, Camilla.
Med bloggen, http://camillascastle.blogspot.com/
Tusen takk Camilla:) Du er snill du!      


Med denne awarden skulle jeg fortelle 8 ting om meg selv, sååå.......

1. For snart 9 år siden fant jeg drømmemannen min, og i desember fikk vi ei nydelig jente Emily Elina. Han fridde også denne måneden, så så langt har desember 2010 vært den beste mnd i mitt liv!:)

2. Jeg har verdens beste foreldre! Og mamman min og jeg har et forhold kanskje litt utenom det vanlige. Hun er en av mine beste venner, samtidig som hun er "mamma":)

3. Jeg er veldig gla i å skrive dikt eller ting på rim, så du skal ikke se bort for at bryllupstalen på 8 A4 sider derfor vil bli påvirket av dette;)

4. Jeg er ganske så utålmodig, og lever vel litt her og nu. Så det å spare penger er så å si umulig for meg. Er vel helst mer på å bruke først, betale etterpå;) Heldigvis har jeg en mann som er stikk motsatt, og holder meg i tøylene;) Og når det kommer til stykke så vet jeg jo at det er det mest fornuftige;)

5. Jeg har overhode ikke peiling på geografi. Så spørr du meg om noe annet enn hvor kanariøyene ligger, er jeg grønn! Pleier å veie dette opp igjen ved å si at jeg fikk 5 i gymnastikk på skolen. Innbilder meg at det gjør saken bedre!;)

6. Jeg ble "tvunget" til å begynne i skolemusikken da jeg var mindre, og jukset meg gjennom note kurset. Da jeg fikk tildelt instrumentet jeg skulle ha, klarinett, var det derfor gehøret mitt som reddet meg:)
Musikken er den aktiviteten jeg har holdt lengst på med!

7. En av mine største drømmer i livet er å få reise til California. Å stå på piren ved santa monica beach er noe jeg har drømt om helt siden jeg første gang så Baywatch;) hehe. ..

8. Da jeg var mindre hadde jeg helt slett hår! Plutselig en dag var krøllene på plass!


Til slutt skulle jeg gi denne awarden videre til 8 personer.
Jeg velger å bare gi den til 1.
Denne personen er ei venninne som bor i en stor villa hvor hun pusser opp og har sin helt egen stil. Jeg syntes hun har det kjempe stilig, veldig annerledes fra meg, men jeg liker det veldig godt:)
Thone er en kreativ sjel som har utrolig mange gode ideer og løsninger på ting:)

Så derfor går awarden til Thone, med bloggen,vakre ting http://thonelouise.blogspot.com/


                                                                              Klem Christine!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv