torsdag 14. april 2011

Dåpen..

Hei og hå!

I slutten av mars døpte vi vår gull jente Emily Elina. Hun ble døpt i Engene kirke, som ligger rett ved oss, og som vi også skal gifte oss i.
Vi hadde kun nærmeste familie og faddere, og holdt derfor selskapet hjemme.
Syntes det var en kjempe koslig dag, med god mat og kaker:)
Masse fint fikk prinsessa også:)


                                                                           
                                                                   Bordene ferdig dekket!
                                                                                       




Lagde hjerte som talerken kunne stå på, og bordkort i samme stil;)
                                                                                  



Albumet jeg laget til prinsessa! Hvor blant annet bilder fra dagen og gaver skal skrives opp..





Emily fikk låne sin kusines hårbøyle:) Den var kanskje i største laget, men veldig søt da:)
I kirken hadde hun på seg en dåpskjole som min svigermor hadde laget, og når vi kom hjem skiftet hun til denne. Det er den samme jeg hadde på meg i min barnedåp, så det var litt spesiellt:)
Morro når mine foreldre har spart på tøy fra jeg var liten. Masse kan man jo nesten ikke se er brukt!


Ønsker deg en strålende Torsdag, og en fin helg!
Jeg skal ha jente kveld hos meg på lørdag.
Gleder meg!


Klem Christine!
                                                                                     

                                                                                  

1 kommentar:

  1. Så søtt dekket bord!:) Og herlig dåpsjente med sløyfe på hodet:)

    Vi sees i morra!
    klem klem

    SvarSlett

Bloggarkiv