lørdag 9. april 2011

Noe nytt...

Hei og god lørdagskveld til deg!

I dag valgte prinsessa vår og stå opp kl 0630, noe som fortsatt er natta for meg... Puuhh ...
Så siden mannen i huset hadde jobbe lørdag i dag så dro vi avgårde til mine foreldre.
Her spiste vi gooood frokost og kosa oss:)

I dette fine været som har vært i dag så har vel de fleste vært ute i hagene sine og sjaua,  mens jeg derimot har en samboer som gjør det meste( eller for å være ærlig, ALT) ute. Så jeg slipper ganske billig unna når det kommer til luking og klipping av plen;) Men det er jo deilig å sitte ute å nyte sola da:) Personlig syntes jeg det er litt kaldt ute enda, litt frysepinne:) Men nå er jo sommeren rett rundt hjørnet:)

I går hadde jeg meg en handle tur med prinsessa. Og jeg fant så klart noe nytt til henne og til heimen:)
( og en ny kjole til...meg;)




Lampettene kjøpte jeg for en tid tilbake, og de to nye rammene og lysestakene dro jeg med meg hjem i går:)
Tor Erik begynner å bli en smule lei av alle rammene jeg handler. Jeg har nemlig hatt en tendens til å henge opp rammene uten bilder i, og siden jeg er kjent for å være verdens tregeste så har det forekommet at det ikke har dukket opp noe inni de;)
Det gikk faktisk så langt at mine to gode venninner tok med seg bilder (av seg selv så klart;) og puttet i;)

MEN, nå har jeg bilder i de fleste rammene, mangler bare tre stk;)
Siden vi har det litt "kaldt" fargemessig, så føler jeg det hjelper mye med litt bilder rundt omkring:) hjemmekoslig for meg:)









Måtte jo vise puta jeg har hatt en liten makeover på;) Satt på en litt mer shiny hjertediamant og vips en ny pute syntes jeg;)
Litt kjedelig med de vanlig stoff knappene..


I kveld skal vi bare kose oss hjemme. Kokken min har laget quesedilla til oss:)


Ønsker deg en riktig fin helg!

Klem Christine!




                                                                                 

1 kommentar:

  1. Koselig innlegg :) gøy å lese om hva dere har gjort idag.
    Du har mange fine rammer, det skal sies:)

    Blings på puta gjør susen ja;)

    Ny kjole? Snakker vi lørdags-kjole?:)
    Gleder meg også til tirsdag! Skal grabbe med meg litt fra Vila:)

    SvarSlett

Bloggarkiv