mandag 25. april 2011

Valgets kval......

Hei og hå til deg!

Ja da var påsken over for denne gang.. Nydelig påskevær vi har hatt, bare synd jeg og min kjære har lagt syke mye av denne tiden. Men nå er jo sommeren på god vei, så vi får vel flere solskinnsdager...:)


Jeg har lenge gått å fantasert om å være eier til en  Chanel veske... Syntes Chanel har de fineste veskene, bare litt dumt de koster så mye som de gjør;)
 MEN 1 slik veske har jeg nå bestemt meg for å unne meg. Så nå begynner derfor valgets kval.
De har jo sååå mange fine. Stor eller liten, sort eller hvit..... vanskelig å velge!

Har funnet to modeller jeg tenker litt på...





                                                                                 

                                                                     Hva syntes du?


                                                         

                                                                     Klem Christine

3 kommentarer:

  1. jeg hadde gått for sort. den hvite blir veldig fort skitten, selv om den ikke ligger på "gulvet" og disse flekkene er vanskelig å få vekk.

    SvarSlett
  2. Ååå:) Nice!:) Den hvite var dødsfin, men som Anonym sier, den blir jo skitten.
    Hvis du kan koste på den en litt stor veske, ville jeg tatt en slik som den hvite. Men kanskje i sort? Den var helt faboules!!:) Hehe..
    Den sorte lille er jo nesten et must den også. Går jo til alt! :)
    Jeg drømmer stadig om å eie en LV veske, eller ihvertfall en lommebok, hehe:)

    SvarSlett
  3. Synes du skal unne deg den lille sorte. Som Camilla sier går den til alt. :-)

    Ha en fin kveld :-)

    SvarSlett

Bloggarkiv