søndag 1. mai 2011

Endelig!

Hei og hå...

Ja da var enda en søndag kommet.. Syntes ukene flyyyyr avgårde.
I går hadde vi besøk av gode venner, og koste oss ute i hagen med god grillmat og soool:)
Deilig nå som sommeren er på vei altså!

Vi har nå ENDELIG fått kjøpt oss speilrefleks kamera. Noe jeg har ønsket meg lenge. Nå som vi har fått Emily så er det viktig med et ordentlig kamera syntes jeg:)
Så litt nærmere sommeren skal jeg på foto kurs med ei venninne, blir greit å få en opplæring i alle innstillinger og ting som kan gjøres med det:)
Inntil da får jeg nøye meg med å bruke auto innstillingen;)


Ville vise dere et bilde jeg tok av verdens fineste jente i går...




Utrolig forskjell på bildene fra digitalkameraet vårt og det nye altså!




Ønsker deg en riktig fin søndag, og 1.mai:)



Klem Christine!
                                                                                   

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv