onsdag 15. september 2010

Familie skatter:)

Hei kjære bloggleser:)

I går var jeg på besøk hos mamma og pappa, noe jeg forøvrig er ca 5 dager i uken:) Men i går fikk jeg med meg 6 nydelige krystall glass fra min farmor:) De har stått i glass skapet deres siden farmor forlot oss og har bare blitt tatt frem et par ganger i året for vask.

De er veldi gamle og har sprukket litt i kanten så vi kan ikke drikke av de, men jeg fant ut at de var kjempe fine til pynt:)

Håper på en hylle på kjøkkenveggen i fremtiden hvor disse skal få plass. Inntil da har jeg satt de på et sølv fat som min samboer har arvet, fått av sin farmor:)

Glassene var også kjempe fine med noen telys oppi:)



Her er noen bilder av de nydelige krystall glassene:)









Ønsker dere som er innom en koselig onsdags kveld. Her i Glimmerveien regner det og jeg skal snart i gang med å male den siste kommoden som skal få plass i den snart ferdig oppussa gangen vår:)


Klem Christine

3 kommentarer:

  1. Fine glass du har fått:) Det er fint å ha noe som minnes de vi er glade i:)
    Sees i morra!
    Klem klem

    SvarSlett
  2. Heisan du. Så hyggelig at du vil følge meg :)
    Nydelige glass du har fått. Det er så koselig med slike vakre ting, som også er minner.
    De gjør seg fint som pynt, men fungerer sikkert utmerket med rødvin i også tenker jeg :D
    Ønsker deg en fin kveld.
    :) Susanne

    SvarSlett
  3. Så utrolig skjønne glass Christine. Ja sikkert kjempe fine med lys oppi, og sikkert kjempe fine med avkutta roser også :) Med litt sukker på ;) hehe. Nuss nuss

    SvarSlett

Bloggarkiv